От 2019-а година отпадат наказанията в следните случаи:

При неволен двоен удар (например, когато при чипинг ударите топката два или повече пъти с един замах)

При случайно отклонила се от нещо топка (като голф чанта или др.). Топката се играе от там, където е отишла след рикошета.

Когато при търсене на топка, изгрчаът или кедито му преместят топката. В този случай, тя обаче трябва да се върне там, където е била.

Наказание ИМА само, когато до гореупоменатите случаи се стигне с нарочно поведение от играча или неговото кеди.

Наказания НЯМА и когато топката или маркера, неволно се преместват на пътинг грийна.

Няма наказание и за носене на клъб неотговарящ на правилата. такова ИМА само ако той бъде използван.

Топка, пътирана на грийна и удряща движещо се листо, няма повече да бъде преигравана, а ще се играе от там, откъдето е отишла.

Ако топка е била преместена от Външно Влияние, тя трябва да се върне на мястото си, дори и ако то е трудно да се определи. Тя НИКОГА не се пуска (дропва).

Про Голф Спортен Клуб

Източник: PGA

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *